UWAGA ! Od 16 marca funkcjonowanie urzędu ulega zmianie

Od 16 marca funkcjonowanie urzędu ulega zmianie

W celu ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa, od poniedziałku, 16 marca urząd dzielnicy przechodzi na tymczasowy, wyjątkowy tryb organizacji pracy. Celem jest przede wszystkim ograniczenie bezpośredniego kontaktu pomiędzy ludźmi, dlatego sprawy będzie można załatwić wyłącznie w strefie WOM.
Jakie sprawy załatwimy w urzędzie?
1.    Dowody osobiste – tylko odbiór;
2.    Rejestracja pojazdów fabrycznie nowych – z dowodem opłaty;
3.    Wydawanie praw jazdy – z dowodem opłaty;
4.    Przyjmowanie dokumentów – kancelaria;
5.    Czynny będzie Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia przy ul. Białobrzeskiej 26 – jedno stanowisko, interesanci będą przyjmowani pojedynczo;
Jak będzie działał WOM?
1.    Wejście wyłącznie od ulicy Grójeckiej 17a;
2.    Wpuszczamy tylko tyle osób, ile jest czynnych stanowisk. Pozostałe osoby proszone są o utworzenie kolejki na zewnątrz, z zachowaniem min. metrowego odstępu;
3.    Przy wejściu obowiązkowa dezynfekcja rąk, na podłodze znajdują się także maty ze środkiem dezynfekującym;
4.    Kasa – PŁATNOŚĆ TYLKO KARTĄ!
Urząd Stanu Cywilnego na Ochocie jest NIECZYNNY
Sprawy związane m.in. z urodzeniami i zgonami można załatwiać w USC Śródmieście, Mokotów, Ursynów, Ursus, Praga Pd i Pn, Targówek i Wawer.
Odwołane są wszystkie spotkania i dyżury: radnych, komisji, porady prawne itp.

Informacje o działalności urzędu dzielnicy pod nr telefonu:
•    22 57 83 500  
•    22 57 83 540
•    22 57 83 447
•    22 57 83 421

 

Pozostałe aktualności

Wydział Obsługi Mieszkańców