Kampania na rzecz walki z rakiem piersi

Data publikacji

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.

 

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwu:

•            Partnerzy Handlowi

•            Partnerzy Wspierający

•            Patroni płyty „in PINK6”

 

PARTNERZY HANDLOWI

W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. Jak co roku, w październiku 2016 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) i Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), oraz Bumble and bumble i Smashbox (wyłącznie w Perfumeriach Sephora), a także Origins  (Dostępność: Salon Firmowy Origins, Warszawa, Perfumerie Sephora). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

 

Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins na terenie całego kraju przy kasach będą rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania.

PARTNERZY WSPIERAJĄCY

W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się kilka bardzo dużych firm i organizacji. Niektóre z nich po raz kolejny wspierają Kampanię, inne, jak np. Poczta Kwiatowa po raz pierwszy dołączą do zaszczytnego grona Partnerów. Misją Poczty Kwiatowej jest łączenie ludzi bez względu na dzielącą ich odległość. Jako lider w branży wysyłki kwiatów Poczta Kwiatowa wesprze naszą akcję oferując w październiku Różowy Bukiet, z którego część dochodu zostanie przekazana na wsparcie badań nad rakiem piersi.

 

W 2016 roku po raz kolejny partnerem kampanii zostały Polskie Linie Lotnicze LOT, dzięki którym misja Kampanii dotrze do wielu tysięcy ludzi nie tylko w Polsce, ale również za granicą. W październiku wszyscy pracownicy obsługi naziemnej i personel pokładowy na wszystkich rejsach naszego krajowego przewoźnika będą mieć przypięte różowe wstążeczki na znak wsparcia PLL LOT dla Kampanii. Dodatkowo PLL LOT pomoże szerzyć wiadomość o Kampanii i zwiększać świadomość o konieczności badań wykorzystując swoje kanały social media.

               

Już po raz piąty Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi posiada Partnera medycznego. Grupa Medicover zapewni Kampanii wymiar edukacyjny, bezpośrednio związany z dbaniem o zdrowie. Dzięki obecności różowych wstążek we wszystkich placówkach Grupy Medicover dotrzemy do osób bezpośrednio w miejscu gdzie mogą dostać profesjonalną poradę dotyczącą dbania o zdrowe piersi.

Po raz drugi do Kampanii zdecydowała się włączyć Fundacja „Wiemy co jemy”, której celem jest promocja zdrowego stylu życia, a w szczególności zasad prawidłowego odżywiania jako źródła prewencji i wspomagania leczenia chorób zgodnie z "evidence based medicine" (medycyna oparta na dowodach naukowych) i w efekcie zmniejszanie społecznych kosztów opieki zdrowotnej. Fundacji wnosi do Kampanii element edukacyjny, ucząc jak zdrowe odżywianie może działać anty-nowotworowo.

W 2016 roku w gronie partnerów Kampanii ponownie pojawią się firmy WITTCHEN, ANIA KRUK I YANKEE CANDLE, które część dochodu ze sprzedaży specjalnych produktów przeznaczonych na wsparcie kampanii przekażą na badania w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

 

Po raz czwarty polski oddział Estée Lauder Companies kontynuuje współpracę z restauracjami. Przez cały październik w menu warszawskiej restauracji Belvedere znajdziemy wyjątkowy „różowy deser”. W tym roku do tej szczytnej akcji zdecydowała się dołączyć także restauracja Qchnia Artystyczna, która w październiku będzie oferować swoim gościom deser „Pretty Woman”. Część dochodu ze sprzedaży smakołyków sygnowanych Różową Wstążką zostanie przekazana na wsparcie badań nad lekiem na raka piersi, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

 

PATRONI PŁYTY „in PINK6”

Wyjątkowym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie szósta już edycja płyty muzycznej „in PINKstworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem iMagic Records orazUniversal Music Polska. Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Mediowych informacja o Kampanii i o płycie dotrze do kilku milionów osób!

 

LISTA PATRONÓW MEDIALNYCH:

Avanti, Cinema City, Clear Channel, Cosmopolitan, ELLE, Empik,  FilmBox, Gala, Glamour, GRAZIA, InStyle, Joy, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Shape, Twój Styl, Women’s Health, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Extra.

WSZYSTKIM PARTNEROM TEGOROCZNEJ KAMPANII Z GÓRY BARDZO GORĄCO DZIĘKUJEMY I WIERZYMY, ŻE DZIĘKI WSPÓLNYM WYSIŁKOM UDA SIĘNIEŚĆPRZESŁANIE KAMPANII BARDZO SZEROKO I PRZYCZYNIĆSIĘDO POKONANIA RAKA RAZ NA ZAWSZE!

 

KONTAKT

Elżbieta Borsuk, Corporate Communications Manager

eborsukatpl [dot] estee [dot] com

kom. (+48) 668.480.932 lub tel. (22) 464.99.32

 

Justyna Pietrzak

jpietrzakatpl [dot] estee [dot] com