Struktura urzędu

Wydział Administracyjno-Gospodarczy
ul. Grójecka 17a, 02-021 Warszawa - adres do korespondencji
tel.: 22 57 53 513 , 22 57 83 507 , 22 57 83 444
fax: 22 895 00 70
ul. Tarczyńska 19/21, Warszawa

Naczelnik
Zbigniew Landowski
Zakres działań:

Zadania: Do zakresu działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami, a także z administrowaniem lokalami, w których mieści się Urząd Dzielnicy i delegatury;
  2. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego, znajdującego się w ewidencji prowadzonej przez Wydział;
  3. zapewnienie zaopatrzenia;
  4. zapewnienie obsługi telekomunikacyjnej;
  5. zapewnienie obsługi transportowej;
  6. zapewnienie obsługi technicznej;
  7. zapewnienie obsługi administracyjnej i warunków techniczno-materialnych pracy obwodowych komisji wyborczych w wyborach i referendach ogólnokrajowych na terenie Dzielnicy.

Godziny pracy:
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00

 

 

 

 

 

 

 

  •  
  •  

     

     

    KALENDARZ WYDARZEŃ
    Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
         1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    jeden numer 500+ prawo Plany zagospodarowaniaII toalety Odpady komunalne Słupki MPW