ul. Grójecka 17A, Warszawa
tel.: 22 57 83 593
e-mail: ochota [dot] winum [dot] warszawa [dot] pl
www: zobacz stronę
Naczelnik
Krzysztof Smirnow
tel.: 22 578 36 98 wew. 698
e-mail: ksmirnowum [dot] warszawa [dot] pl
Zakres działań:
Do zakresu działania Wydziału Informatyki dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:
- zapewnienie obsługi informatycznej Urzędu Dzielnicy oraz Delegatur, w tym:
- pomoc pracownikom Urzędu Dzielnicy w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z użytkowaniem infrastruktury informatycznej,
- zapewnianie serwisu w zakresie oprogramowania i sprzętu,
- sprawowanie nadzoru w zakresie prawidłowej eksploatacji oprogramowania i sprzętu;
- tworzenie, rozwój i utrzymanie zasobów informatycznych, w tym:
- tworzenie nowych oraz aktualizowanie istniejących rozwiązań informatycznych na potrzeby Urzędu Dzielnicy,
- planowanie zakupów dotyczących potrzeb informatycznych dla Urzędu Dzielnicy,
- przygotowywanie planów finansowych dotyczących potrzeb informatycznych,
- dokonywanie zakupów oraz zaopatrzenia dotyczącego części zamiennych, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych,
- administrowanie sieciami pozostającymi w gestii Urzędu Dzielnicy, administrowanie serwerami obsługującymi aplikacje merytoryczne wykorzystywane w Dzielnicy,
- administrowanie serwerami internetowymi Urzędu Dzielnicy,
- techniczna obsługa strony internetowej Urzędu Dzielnicy,
- administrowanie kontami użytkowników,
- administrowanie bazami danych,
- administrowanie aplikacjami i usługami sieciowymi,
- zarządzanie bezpieczeństwem danych i systemów,
- analizowanie potrzeb użytkowników,
- przygotowywanie planów rozwoju informatyki w Dzielnicy,
- śledzenie postępu technologii informatycznych,
- śledzenie rozwiązań informatycznych stosowanych w Unii Europejskiej oraz związanych z koncepcją programu e-Government;
- wdrażanie nowych systemów informatycznych wynikających z potrzeb, w tym wdrażanie nowych standardów i rozwiązań teleinformatycznych przyjętych w Urzędzie, we współpracy z Biurem Informatyki i Przetwarzania Informacji;
- eksploatacja oraz rozwój sieci i urządzeń teleinformatycznych, w tym:
- administracja, rozwój i utrzymanie sieci komputerowej we wszystkich siedzibach,
- administracja i utrzymanie sieci między lokalizacjami;
- realizowanie zadań związanych z infrastrukturą informacji przestrzennej w uzgodnieniu z Pełnomocnikiem Prezydenta ds. budowy i rozwoju infrastruktury informacji przestrzennej.
Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00