ul. Grójecka 17A, Warszawa
pok.: 324
tel.: 22 57 83 623
Zakres działań:
Do zakresu działania Wieloosobowego Stanowiska Pracy ds. Organizacji Pracy Urzędu Dzielnicy, wchodzącego w skład Wydziału Organizacyjnego dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:
- prowadzenie rejestru uchwał Zarządu Dzielnicy;
- przekazywanie właściwym komórkom organizacyjnym Urzędu Dzielnicy i jednostkom organizacyjnym m.st. Warszawy uchwał i ustaleń Zarządu Dzielnicy oraz koordynacja ich realizacji;
- przekazywanie do Gabinetu Prezydenta uchwał Zarządu Dzielnicy;
- przygotowywanie okresowych informacji i sprawozdań dotyczących pracy Urzędu Dzielnicy;
- prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-techniczną spotkań i narad z udziałem Członków Zarządu Dzielnicy i kierowników komórek organizacyjnych Urzędu Dzielnicy;
- prowadzenie rejestru upoważnień udzielonych przez Burmistrza;
- opracowywanie zbiorczych informacji otrzymanych z Wydziałów dla Dzielnicy i przekazywanie ich do właściwych biur Urzędu;
- koordynowanie przygotowania odpowiedzi Burmistrza i Członków Zarządu Dzielnicy na interpelacje i zapytania radnych;
- wykonywanie zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów i referendów, w tym:
- obsługa organizacyjno-techniczna zastępcy urzędnika wyborczego w Dzielnicy,
- prowadzenie działań koordynacyjnych na terenie Dzielnicy wobec służb i osób wyznaczonych do wykonywania poszczególnych zadań wyborczych lub referendalnych,
- współudział w aktualizacji bazy danych o podziale Dzielnicy na obwody głosowania,
- nadzór nad archiwizacją i niszczeniem dokumentów pochodzących z wyborów i referendów po uzyskaniu zgody Prezydenta;
- wprowadzanie nowych oraz aktualizowanie już wprowadzonych do Biuletynu Informacji Publicznej informacji oraz ich zatwierdzanie;
- prowadzenie spraw dotyczących zagranicznych wyjazdów służbowych Burmistrza, Członków Zarządu Dzielnicy i pracowników Wydziałów dla Dzielnicy, zgodnie z obowiązującą procedurą;
- prowadzenie wykazu upoważnień i zarządzeń Prezydenta i przekazywanie ich do właściwych Wydziałów dla Dzielnicy i jednostek organizacyjnych;
- prowadzenie centralnego rejestru umów zawieranych przez Zarząd Dzielnicy (z wyłączeniem umów zleceń i umów o dzieło z osobami fizycznymi);
- przygotowywanie projektu budżetu m.st. Warszawy w zakresie działania Wydziału oraz jego realizacja, w tym:
- przygotowanie planu wydatków na realizację zadań bieżących,
- opracowanie planu wydatków na realizację zadań,
- sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonania załącznika dzielnicowego do budżetu m.st. Warszawy w zakresie działania Wydziału,
- nadzorowanie wydatków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych,
- prowadzenie ewidencji wydatków Wydziału.