ul. Grójecka 17A, Warszawa
tel.: 22 57 83 600
e-mail: ochota [dot] worum [dot] warszawa [dot] pl
www: zobacz stronę
Naczelnik
Marlena Synowiec
tel.: 22 578 36 02 wew. 602
e-mail: msynowiecum [dot] warszawa [dot] pl
pokój: 119
Zakres działań:
Do zakresu działania Wydziału Obsługi Rady Dzielnicy Ochota należy w szczególności:
- obsługa administracyjno-techniczna i organizacyjna Rady Dzielnicy i jej komisji;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Dzielnicy w celu jak najlepszego przygotowywania niezbędnych materiałów na posiedzenia Rady Dzielnicy i komisji;
- sporządzanie protokołów z obrad Rady Dzielnicy i posiedzeń komisji zgodnie z przyjętymi w tym zakresie wymogami;
- prowadzenie sekretariatu Rady Dzielnicy i Przewodniczącego Rady Dzielnicy;
- udzielanie pomocy radnym Dzielnicy w sprawowaniu ich mandatu;
- stworzenie organizacyjnych warunków do odbierania przez Przewodniczącego Rady Dzielnicy i przechowywania oświadczeń radnych wymaganych prawem;
- prowadzenie spraw finansowych związanych z dietami radnych;
- organizacyjna obsługa oficjalnych wyjazdów radnych i uroczystości;
- stałe aktualizowanie informacji o pracach Rady Dzielnicy i podawanie ich do informacji publicznej;
- reprezentowanie radnych w kontaktach z komórkami organizacyjnymi Urzędu Dzielnicy oraz instytucjami zewnętrznymi;
- kierowanie uchwał Rady Dzielnicy zgodnie z właściwością;
- prowadzenie rejestrów uchwał Rady Dzielnicy;
- prowadzenie rejestrów interpelacji i wniosków.
Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00